I Surrender.



Rainbow's I Surrender spelade i lurarna då jag rullade från gymmet för ungefär 10 minuter sen. Och det gör jag verkligen. I surrender. Jag är helt helt slut. Morgonens löpning tog sannerligen knäcken på mig. Stod och hulkade vid mållinjen och var väl bara en knuff ifrån kräk-tragedi. Läbbigt. Därefter rusade jag och mitt födelsedagsbarn runt på loppisen och jag kom därifrån med en hel del fynd faktiskt. Bilder kommer, jag svär. Vi mötte upp Haedil, Sara och Emma, slog oss ner på filtar och spenderade några trevliga timmar i solen med vattenmelon och jordgubbar. Fick en jävla huvudvärk, men pallrade mig ändå till gymmet och tog nästan livet av mig på alla benövningar. Tog mig igenom skiten och cyklade hem som en indisk packåsna. Nu sitter jag här. Skulle vara hos Rebecca för 3 minuter sen, men jag orkar inte röra mig. Har fortfarande ont i skallen, men det bjuds ju på tårta och gott sällskap, så vad fan. Jag älskar dem.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: