En gnutta feberfrossa.

Mötte som sagt upp Agnes och Sanna för sushi-middag får några timmar sedan. Trevligt utav bara tusan tycker jag. Skitsnack och läbbig bläckfisk, för att inte tala om goa brudar. Nu är jag så trött att jag knappt kan stå på bena. Solbränd med en gnutta feberfrossa av den anledningen, men det släpper nog efter en god natts sömn. Tidig uppstigning imorgon också, jag ska ju jobba. På tal om ingenting så såg jag just Min Sanning - Alexander Bard. Jag är frälst. Redan vid tredje minuten så sprudlade de positiva fascinationsadjektiven runt min uppfattning om denna intressanta människa. Finns att se på SVTplay och jag rekommenderar den varmt. Tankar nu trögt ner ännu en säsong av Celebrity Rehab som jag tänkt se i min säng tills jag somnar och spiller ut allt mitt te. God natt allihopa.

Postat av: Vicky

om nom sushi. <3

Svar: Jaaaa <3
Johanna

2012-06-29 @ 00:07:53
URL: http://vickys.se/
Postat av: Olivia

Dör så gott!:)

2012-06-29 @ 10:37:45
URL: http://oliviaahlin.webblogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: