Tillbaka till plugget.

T-shirt - Black Sun, Armband - Dorothy Perkins, Skor - Topshop, Örhängen - Bjørg, Mössa - Ponke's, Väska - Comme des Garçonne.

När regnet öser ned en dag som denna så kan jag inte undvika att bli lite "Back To School"-influerad. Det känns ju liksom som att det redan är höst, fast sommaren knappt har börjat. Jag vill verkligen inte att sommarlovet ska ta slut, men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag faktiskt inte att skolan är så dum alltid. Min klass är så fin, mina betyg har gått upp och jag känner mig motiverad. Det blir nog bra det här.

Postat av: Kajsa

Vilken härlig blogg du har! Känner att jag måste följa den, haha.

2012-07-13 @ 20:05:37
URL: http://fashionjar.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: