Rubrik här.

 
Jag känner mig så jävla seg och irriterad. Ont överrallt. Pissdålig vecka har det varit, verkligen. Det jobbigaste är när jag en dag som denna har bestämt mig för att vända på steken och liksom bara dra ut och kill it hardcore som jag brukar göra, men det inte går enligt mina sjukt överdrivna planer. Jävligt omotiverande. Att dessutom vädret är som det är gör inte saken bättre. Man vill ju dö bara man tittar ut. Vanligtvis hade jag inte haft något emot att lägga mig under täcket och skämma bort mig med en film, men nu när jag har varit så jävlulskt lat hela veckan så känns det ju sådär att inte kunna prestera. Och jag har inget Photoshop, och allting är så jäkla stökigt och jag har ont i knäna och bloggen är ful. Jag skyller på pmsen som vanligt. Imorgon blir det bättre. Måste bara hitta motivationen.

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Bra text på linnet :-)

2012-07-01 @ 19:41:01
URL: http://designtjejen.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: