Gogubbar.

Bilden ljuger. För följande inlägg är varken somrigt eller ljuvligt. Ja, jag trodde minsann att dagen skulle bli fantastisk när jag hittade 5 jordgubbar i trädgårdslandet och genast började spekulera om vad denna så vänligt indikerande "fantastiska" dag skulle erbjuda utöver detta lilla mirakel. Jag hade fel. Jordgubbarna var visserligen goda, men de bleknade lite när man var tvungen att plocka hundbajs på inte mindre än 4 ställen, inte en jävla TV apparat ville fungera, vovven kräks på två platser på övervåningen och kissar en ny kontinent. Jag är lite trött på det här kan jag ju säga.

Postat av: Isabelle

åh vad det ser gott ut.

2012-07-14 @ 21:27:39
URL: http://mellenium.devote.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: