Wiihoo!


Bild från sista skoldagen i Juni.
Såhär gick dagen till va. Tänkte infinna mig på gymmet cirka 6.00 för att äntligen få utforska den "tunga" viktlyftningen lite utförligare, eftersom jag sällan vågat mig ut på det förbjudna området tidigare. Väckarklockan svek såklart och jag vaknade ilsket och självmant klockan sju och undrade varför i helvette jag inte var halvvägs inne i träningspasset vid det laget. Gjorde det bästa av situationen och trampade försenat iväg för att klämma den sista semesterenergin ur kroppen. Kom hem kring tio-tiden. Mör och underbar. Därefter utspelade sig någon form utav "sista-dagen-på-sommarlovet-ångest-och-passiv-aggressiv-sittprotest" och jag spenderade i stort sett resten av dagen läsandes, vilandes och såklart farmför skärmjäveln, med undantag för lite ynka städning. Käkade middag och mötte därefter upp Sara Rara Underbara för en kort promenad och lite catch-up skitsnack efter hennes vistelse i Barcelona. Vilket för oss till nutid. Ska gå och lägga mig snart, men först ska det till lite planering inför imorgon. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Men ska jag vara ärlig så är jag så jävla glad att jag ska få träffa min fina klass igen. Wiihoo!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: