Vide.


Då och då händer det att jag både snubblar och faller över bilder jag praktiskt taget hällt av minneskortet i all hast, som sedan ödesdigert lämnats för att förmultna i en mapp på mitt skrivbord så opersonligt döpt till "Allt på kortet". Baktanken med den handlingen är något i stil med "ah, vad bra. Här stoppar jag sånt jag ska ta tag i sen, och kolla igenom sen, och rensa sen, och redigera sen". För er som känner igen er ens en gnutta; jag har dessvärre en sak att avslöja för er. "Sen" är en lögn. Sen existerar inte. Åtminstone inte i den tidsmarginal man tänker sig att det ska innebära när man väl använder det uttrycket. Vad ni ser ovan är en klassisk sen-bild tagen under sommarens fina fjällvandring i Juli. Jag tyckte liksom att den var himla tjusig. Det är ju synd att den legat och tagit utrymme på hårddisken så länge utan att giva nån glädje.

Postat av: Line

SV: Den är från Höganäs! Köpte den på Åhléns :)

2012-08-27 @ 11:56:07
URL: http://liteline.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: