The Sign of the Pentagram.

Hej finisar. Idag behöver jag peppning, jo fy fan det gör jag. Därför var det ju sån vajjer timing att ett litet paket låg i brevlådan när jag kom hem. Det innehöll dessa två vackra halsbandsberlocker eller vad det nu heter. Från Moonlight Mysteries. En halvmåne och ett pentagram. Fint va? Ska bära dem varje dag och aldrig ta av dem har jag bestämt. Sååå mycket tycker jag om dem.
Hann knappt med att käka lunch idag innan det sket sig totalt. Jävligt sjuk är jag. Sitter och huttrar och känner mig ful som stryk, så sängen med en kopp te, en film och kanske en vän lät ju fint. Hejs.

Postat av: ANTONSFOTO

Sv: Tack så mycket! :D

2012-08-28 @ 21:37:32
URL: http://antonsfoto.webblogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: