August 20th.

Laddat upp med frukost, bäddat min säng och packat väskan. Om mindre än en timma bär det av mot stan. Ska droppa av en väska på gymmet och sen är det väl bara att face the facts och dra sig mot skolan. Har sjuuk träningsvärk i axlarna, och benen mina lär vika innan dagen är slut. Överväger att köra strikt kondition idag, men jag är lite sugen på att lyfta lite skit också. Vi får se. Jag vet ju att jag inte borde, men det kan inte hjälpas. Jag älskar det ju. På bilderna har ni Part 3 av mina nya prylar. En gullig liten mugg att stoppa pennorna i hade jag tänkt, Lagerhaus. Batiste Torrshampo, luktar lite väl mycket kokos om jag ska vara ärlig. iWhite Tandkräm med blekningseffekt, Pure Coconut Hårserum och Lee Stafford Hold Tight Hårspray. De fyra sistnämnda från eleven.com. Och till sist det oerhört omtalade X-Lash som jag nu vikt in och köpt mig. Från xbeauty.se.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: