Vargen ylar i nattens skog.

Lillebror är på bio som slutar 3.20 i natt. Nu för tiden känner jag mig avliden om jag sitter uppe efter tolv. Är det här tecken på att man håller på att bli gammal..? Jag hoppas nästan det. Då kanske man får lite frid i livet. Imorgon är det äntligen fredag och vilodag efter 6 dagars intensivt gymmande. Sen kör vi igen. Andra gobitar fredagen bjuder på är bland annat att mitt hjärtas fröjd Sara kommer på besök. Vi ska göra smoothies och hacka sallad, för det är sånt vi gör. O gud vad jag ska sova. Mindre trevligt är att jag imorgon kommer att för första gången kugga på ett prov. Visserligen är det ett helt oviktigt prov, men likförbannat svider det i ögonen att inse mitt nederlag. Jaja. Imorgon tror jag minsann att jag tar sovmorgon till 7.30 innan jag drar mig iväg till skolan för en av de två jobbigaste dagarna. God natt.

 



Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: