Påsklov.



Ja jävlar. Nu leker allt livet igen. Om en timma eller så är jag påväg till ljuva Blåsjöfjällen. Kommer kanske inte bli så flitig bloggning under den tiden, men lite fult från Instagram kan jag ju i alla fall bjuda på. Hoppas vädret blir bra så jag äntligen kan få lite färg. Jobb nu. Det ska ätas, göras sallad, packas, städas, tvättas och sånt där annat jobbigt innan vi åker iväg. Ska satsa på att svara på en miljon mail också så det är väl dags att sätta igång. Glad Påsk allihopa!

Postat av: nikitaam

Du har en helt underbar blogg :)



Jag har hittat en svensk webshop som säljer riktigt fräna jeansshorts mellan 300-600 kr. Kika in hos mig vettja för att hitta dit :)

2012-04-08 @ 20:33:05
URL: http://nikitaam.devote.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: