Träffa klasskompisarna FAST det är söndag.


I brist på annat: en ful bild på ciggmattan och dekarnina som inte ens ska dit.

Det är en vädigt Styxig dag. Skönt, för Styx kickar rumpa, ville bara säga det. Tog en intensiv 2 timmarstur på gymmet med morsan. Nu lät det som att jag har blivit guidad, men så var det ju inte. Jag tränade järnet och nu känner jag mig go och gla. Jag ska hoppa in i duschen nu efter min proteinshake, raka benen och lite sånt därnt. Kanske röja lite ifall jag hinner, sen efter middagen så är det bara att hoppa upp på cykeln och ta sig till Agnes. Vi ska hem till Mårten och träffa klasskompisarna FAST det är söndag. Helskumt va? Tur att de är himla härliga. Klassfest brukar det kallas med ett fult ord. Men det lär bli rätt trevligt.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: