Mörgönprömenad.

Uppe och hoppar, bokstavligen. Flög upp ur sängen när jag upptäckte min försovning, mindre än 5 min senare var jag utanför dörren i ICA tröja och ingen jacka. Kallt som satan, men jag får väl skylla mig själv. Jag kanske stannar och gör lite yoga vid Fåröbron. Näh. Så knäpp är jag inte. Men jag tackar Jesus för att jag laddat mobilen med AC/DC i gymsyfte, för så jävla opepp man känner sig går knappast att mäta i kilo. I dag har vi nationella prov, vilket innebär att vi börjar 1,5 timma tidigare än vanligt, 2.5 i mitt fall. Det är bara att kör. Gym efter skolan, ha en bra dag.

 


Postat av: Kajsa

Sv: ah, jag har sett den där posten förut... MEN jag äter inte bantningspiller, det är piller som sätter igång förbränningen. Dessutom har magen varit såhär den här veckan som se varit, och då har jag haft piller-uppehåll sedan två veckor tillbaka.

Så nä, dom är inte anledningen. Tror att det är proteinpulvret, kan inte komma på något annat faktiskt...

2012-04-24 @ 13:32:10
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag såg dig faktiskt där på din morgonpromenad! (a) Ha en bra dag :D

2012-04-25 @ 06:39:37

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: