Fulsöt.


I brist på annat, en liten så där fulsöt bild tagen för ganska precis ett år sen nu.

Aeh fy vad otaggad jag känner mig. Överallt. Borde duscha, borde plugga, borde yoga och städa rummet. Men jag vill bara dö med huvudet i kudden. Inte förevigt, men i alla fall tills imorgon. Sen är jag trött på att bloggen ser ut som ett stycke kött, och inte ens den fina sorten. Jag hatar att inte kunna bjuda på fina bilder, men jag hatar nästan ännu mer att bjuda på fula bilder, även om jag tvingats till det ganska många gånger nu. Det gick dåligt på gymmet också. Jag var orkeslös och seg, men jag gjorde i alla fall vad jag skulle och drog därifrån i äckelregnet. Det är väl vädret som göret'.

Postat av: Linnéa Gröndalen

sv: Äsch då! Tycker de ser i princip likadana ut, lika snygga förutom att Dreamweaver är lite större tror jag! För en oinsatt så ser de nog identiska ut haha

2012-04-24 @ 20:28:21
URL: http://linneeus.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: