Fetal position.

Nu somnar jag snart här i min ljuva säng. Jag ska inte göra motstånd alls. Jag ger upp. För bort mig, John Blund, det har jag förtjänat. Sjuuuukt tung men ljuvlig dag. Kom undan talet i morse, men imorgon smäller det. Efter det hade vi sista lektion, gympa. Gympa-Chattis drog åt skruvarna lite extra och körde ett rätt hårt aerobics-aktigt 50 minuters program med oss. "Korpengympa" kallade hon det, följt utav 20 minuter yoga som yours truly fick hålla i. Efter det var det raka cykelspåret till gymmet genom snöstormen. Kort konditionspass à 30 minuter och 45 minuter överkroppsstyrka. Petade in lite övningar för arslet också, det är ju aldrig dumt. Nöjd med min prestation är jag. Nu ska jag skita i allt och dra täcket över huvudet. God natt!

 



Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: